• 550 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde Kargo Ücreti Bizden
  • Alışveriş
  • İstediğim Ürünü Nasıl Bulurum?

    Sipariş etmek istediğiniz ürünleri, ana sayfa üstündeki “Arama” çubuğu yardımıyla ürünün ismini ya da markasını yazarak kolayca arayabilirsiniz. Arama sonucunda çıkacak ürünlerden sipariş etmek istediklerinizi sepete ekle butonuyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

  • Nasıl Sipariş Oluştururum?

    Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama çubuğundan aratarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce "Sepete Git" butonuyla sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Üyelik ve Sipariş sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

  • Stokta Olmayan Ürünleri Sipariş Edebilir Miyim?

    İnternet sitemizde bulabileceğiniz tüm ürünler, online stok sistemi ile yönetilmekte olduğu için mağazanın en güncel stok durumunu görebilirsiniz. Eğer ürün tükenmiş gözüküyor ise Gelince Haber Ver butonuna tıklayarak ürün stoklarımıza geldiğinde size mail atmamızı isteyebilirsiniz. Tükenen ürüne alternatif ürün tavsiyelerimizi öğrenmek için Bize Ulaşın sayfasından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişimi Nasıl İptal Ederim?

    Oluşturduğunuz siparişinizi, siparişiniz "Hazırlanıyor" durumuna geçmeden önce bize ulaşın bölümünden bizimle iletişime geçerek herhangi bir açıklama yapmadan iptal etmek istediğinizi iletebilirsiniz. Siparişiniz "Hazırlanıyor" veya "Kargoya Verildi" durumunda gözüküyorsa iptal edemezsiniz, elinize ulaştıktan sonra iade adımlarını takip etmelisiniz. Siparişinizin başarıyla iptal edilebilmesi durumunda sipariş takibi kısmından iptal edildi durumunu görebilirsiniz. 


    Siparişiniz için online ödeme yaptıysanız, bu tutar siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda sipariş tutarınız kartınıza yansımamış olacaktır. Onaylanan siparişlerin iptal edilmesi durumunda tarafınıza bankanıza bağlı olarak 14 gün içerisinde ödediğiniz tutar iade edilecektir.

  • Verdiğim Bir Siparişi Güncelleyebilir Miyim?

    Siparişinizi güncellemeniz mümkün olmasa da ek bir sipariş oluşturup Bize Ulaşın bölümünden bizle iletişime geçerek kargonuzun bir arada yollanmasını isteyebilirsiniz veya mevcut siparişiniz onaylanmadan önce siparişi iptal edip eksik ürünlerle birlikte yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. 


  • Eski Siparişlerimi Nereden Görebilirim?

    Ana sayfada sağ üst köşede yer alan Üyelik İkonu altından ulaşabileceğiniz Siparişlerim menüsünde, daha önce sitemizden verdiğiniz siparişlerinizin detaylarını görüntüleyebilirsiniz.


  • Favori Ürünler Ne İşe Yarar?

    İnternet sitemizde alışveriş yaparken sık alışveriş yaptığınız ya da beğendiğiniz ürünleri ürün detayında yer alan Kalp ikonu ile Favori Ürünler listesine ekleyebilir, Favori Ürünlerim menüsünden favori ürünlerinizi görüntüleyebilir, siparişlerinizi seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Favori ürününüz ile ilgili kampanya ve indirimlerden haberdar olabilir, favori ürün listenizden çıkartmak istediğiniz ürünleri Favorilerimden Çıkar seçeneği ile çıkartabilirsiniz.


  • Siparişimin Durumunu Nereden Görebilirim?

    Sipariş takibi sayfasına ulaşmak için tıklayınız. 

    Üye iseniz Hesabım - Siparişlerim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.

    Kargo ve teslimat süreciyle ilgili genel bilgi için Kargo ve Teslimat sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. 

  • Aldığım Bir Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Kutusu açılmış ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır. Aldığınız bir ürünü kutusu açılmadan iade etmek isterseniz bize ulaşın sayfasından bizimle iletişime geçeblirsiniz. İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki bize ulaşın bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Daha fazla bilgi için Değişim ve İade sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. 

  • Kurulumda servis gerektiren ürünlerde ne yapmalıyım?

    Kurulum gerektiren ürünlerde servis ve kurulum bedelleri müşteriye aittir.

  • Gizlilik ve Güvenlik
  • Sipariş Verebilmem için Onaylamam Gereken Sözleşme Nedir?

    6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerine istinaden, siparişinizi sonlandırmadan önce Sipariş Ödeme Sayfası’nda çıkan Mesafeli Satış Sözleşmesi Ön Bilgi Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuyarak onaylamanız gerekmektedir. Onayladığınız Mesafeli Satış Sözleşmesi, siparişinizi sonlandırdığınızda kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla tarafınıza ulaşan Sipariş Onay mailinde yer almaktadır. Bu Sipariş Onay maili üzerinden daha sonra da ilgili siparişe ait Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ulaşabilirsiniz. Sözleşmeler 6 ay süre ile saklanmaktadır. Daha fazla bilgi için Mesafeli Satış Sözleşmesi Örneğimizi okuyabilir ya da Mesafeli Satışlar Kanun ve Yönetmelikler sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. 


  • Bilgilerimin Güvende Olduğunu Nereden Bilebilirim?

    Mağazamıza kaydetmiş olduğunuz kişisel bilgilerinizin güvenilirliği bizler için her şeyden daha önemlidir. Mağazamızdan alışveriş yaparken kullandığınız kişisel bilgiler (Teslimat/Fatura adresleri, Tel Numaraları vs.) başka kurum ve kuruluşlarla paylaşılmayacaktır.


    Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir.


    Daha fazla bilgi için Gizlilik ve Güvenlik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.



  • Kişisel Verilerimin Korunmasıyla İlgili Ne Yapılmaktadır?

    Leonardini olarak Kişisel Verilerinizin güvenliği ve buna bağlı olarak özel hayatın gizliliği ilkesi doğrultusunda, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ikincil düzenlemeler ile ilgili mevzuat kapsamında, siz müşterilerimizi koruduğumuzu bilmenizi isteriz. Daha fazla bilgi için Kişisel Verilerinizin Korunması sayfamızı ziyaret edebilir ya da KVKK Aydınlatma Metnimizi okuyabilirsiniz.

  • Üyelik
  • Nasıl Üye Olurum?

    Ana sayfada sağ üst köşede yer alan alan Üyelik ikonuna tıkladıktan sonra üyelik bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz ve Üye Ol butonuna basınız. Belirlediğiniz üyelik şifreniz ile e-posta adresinizi Üyelik kısmında bulunan Üye Girişi bölümüne girerek alışverişe başlayabilirsiniz. Üyelikle ilgili daha fazla bilgi için Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

  • Üye Olmak Bana Nasıl Avantajlar Sağlar?
    • Bilgilerinizi güvenle saklayıp yeni siparişlerinizde bilgilerinizi sizin yerinize dolduruyoruz,
    • Beğendiğiniz ürünlerden kocaman bir favori listesi oluşturabilirsiniz,
    • Leonardini'nin Çekirdek Aile Kulübü'nde yerinizi alarak ailemize özel indirimlerden faydalanabilirsiniz,
    • Yapacağımız eşsiz kampanyalardan herkesten önce haberdar olabilirsiniz.
  • Leonardini Çekirdek Aile Kulübü Nedir?

    İnternet sitemize üye olarak Çekirdek Aile Kulübümüzün bir parçası olursunuz; yıl içindeki kampanya ve indirimlerimizden faydalanabilir, yıl sonu promosyonumuzla hediye çeki kazanabilirsiniz. 


    Daha fazla bilgi için Leonardini Çekirdek Aile Kulübü sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.